Thursday, 23 August 2018

Bahan dalam vivix

Assalamualaikum,hai!

Ada jugak orang gelar VIVIX ni sirap ajaib.
Mesti korang tertanya-tanya apa kandungan dalam vivix ni kan,
Vivix ni berwarna merah gelap dan rasa dia seperti masam yang pekat di ikuti dengan manis yang sedikit..hihihi..paham tak?
Tapi sedap :)

Boleh imagine tak rase die macam mane? :)
Juga boleh dimakan begitu sahaja atau pun di campur dalam air kosong.

Minum sehari sekali diwaktu pagi sebelum bersarapan menggunakan 1 sudu teh kecil.

Ok jom kita tengok bahan-bahan yang digunakan dalam VIVIX ni,dan dibawah ni mommy akan ulas satu persatu kegunaan VIVIX ni.

  1. EUROPEAN ELDERBERRY
  2. JAPANESE KNOTWEET
  3. ANGGUR MUSCADINE
  4. PURPLE CARROT
Nampak tak bahan-bahan yang digunakan semuanya berwarna purple,


1) EUROPIANN ELDERBERRY

*kandungan dalam europian elderberry ni dia boleh meningkatkan imun badan untuk berfungsi pada tahap yang terbaik
*merupakan anti bakteria dan anti fungal
*Juga merangsang pembentukan sel-sel badan yang normal dan sihat





2.JAPANESE KNOTWEED

*adalah untuk memastikan inflamasi yang diterima dalam badan pada tahap yang sihat
*menambahbaik kadar pengaliran darah dalam badan
*merencatkan tahap penggumpalan platelet dalam darah.

3.) ANGGUR MUSCADINE

*adalah untuk merencatkan dan mengurangkan sel-sel abnormal
*meningkatkan kelangsungan dan penghasilan tenaga diperingkat sel-sel
*memastikan kandungan gula dalam darah pada tahap yang sihat



4) PURPLE CARROT

*adalah untuk merangsang tahap penglihatan yang baik.
*menambahbaik tahap elastik salur darah.
*mengurangkan tahap inflamasi.



Begitulah mengenai VIVIX ni,setiap bahan yang digunakan ni mempunyai tugas masing-masing dan vivix ni tinggi antioxidant.

Insha allah dengan mengamalkan vivix ni,tubuh badan kita akan rasa cergas 
Boleh klik untuk lihat testimoni






Ingin mendapatkan tahap kesihatan yang terbaik?

Boleh hubungi saya di:)

012 7630335 ( Hidayah )
YOUR TRUSTED SHAKLEE INDIPENDENT DISTRIBUTOR
COD di Seri Kembangan,Serdang & Hospital Serdang
Pengeposan keseluruh Malaysia






Location: Persiaran Lestari Perdana, Lestari Perdana, 43300 Seri Kembangan, Selangor, Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen yang anda beri :)